📽️ Daca subtitrarea nu porneste automat, apasati pe butonul CC de player si selectati limba (Romanian sau English).
📽️ Dezactivati AdBlock pentru a functiona corect subtitrarile si pentru a vedea filme online si seriale online fara probleme.
📽️ Daca solutia de mai sus nu functioneaza, va rugam sa ne scrieti pe e-mail la 📩 această adresă 📬.
📽️ Pentru a beneficia de toate funcționalitățile site-ului și a scăpa de unele dintre reclame -ÎNREGISTREAZĂ-TE!
Urmăreste filmul: Deux jours, une nuit – Two Days, One Night (2014), film online subtitrat în Română. Genurile acestui film sunt: Drama. Poți vedea: Deux jours, une nuit – Two Days, One Night (2014), film online subtitrat în Română ONLINE sau îl poți descarca pentru a îl vedea Offline la cea mai bună calitate doar pe site-ul nostru.
Distribuie sau scrie parerea ta despre acest film!!
Marion Cotillard oferă o performanță plină de entuziasm ca Sandra, mama deprimată care se confruntă cu toporul de la locul de muncă cu salarii minime la fabrica de panouri solare. Managementul este înclinat să o înlăture. Colegii ei au fost vânduți în numerar și au vândut-o să curețe râul. Singura speranță a lui Sandra este să convingă majoritatea colegilor săi să renunțe la bonusurile lor de 1.000 de euro înainte de votul oficial luni dimineață. „Luptați-vă pentru slujba voastră”, îi întreabă soțul și totuși Sandra nu prea se potrivește suficient pentru a se scoate din pat, ca să nu mai vorbim de luptă. Ceasul continuă să ticăie și week-end-ul se scurge.
Toate creditele acordate Dardennei pentru găsirea unei tragedii intime care strigă atât de tare la lumea dincolo. Frații o iau pe o odisee a unei femei și-i dăruiesc o luptă mitică, cum ar fi o operă cu Hercules, în care se înlocuiește cu ușa încuiată, cu buletinul secret și cu sticla de Xanax pe raftul de la baie. Eroina lor își trasează drumul prin suburbiile călduroase din orașul său de origine belgian, pledând cazul ei persoanelor pe care le-a lucrat alături și totuși abia pare să știe. Unii refuză să o lase în timp ce alții răspund cu un spectacol de sfidare. „Nu am votat împotriva ta”, explică unul. „Am votat pentru bonusul meu”.
Sandra, ne dăm seama că nu este singura victimă a acestei povesti. Colegii săi sunt, de asemenea, excesiv de împovărați, muncind în locuri de muncă ilegale la sfârșit de săptămână. Ei au nevoie de cei 1.000 de euro pentru a-și păstra capul peste apă. Și totuși, cu cât durează mai mult Sandra, cu atât crește cu mai multă putere. Ea își ia inima de sprijinul soțului ei, de la o strălucire de speranță la un teren de fotbal și de sunetul imnului de blues al lui The Gloria, care izbucnește ca soarele de la difuzoarele de mașină de familie. Excursia de weekend nu merge în întregime așa cum era planificat. Ea vede cel mai bun din umanitate în plus față de cel mai rău.
Dacă filmul este plin de victime, cine este chiar ticălosul? Ocazional, se identifică un posibil vinovat. Există colegii care se certau la garajul de închidere; maestrul nevastă care a proiectat spectacolul inițial al mâinilor. Cu toate acestea, cred că acestea sunt simple distragere a atenției, un set de stocuri și arhetipuri brute. Mai probabil, adevăratul răufăcător al filmului este cel pe care nu-l vedem niciodată. Implicit (și uneori nu atât de implicit), Două Zile, O noapte slăbește și blamă tehnicile moderne de gestionare, ridicând capacul pe o cultură a contractelor pe termen scurt și a muncii non-sindicalizate. Care este raspunsul? Legați-vă împreună. În aruncarea unei linii de salvare a Sandrei, muncitorii se salvează cu siguranță.
Ironia perseverentă a situației lui Dardennes este că povestirile lor cruciale, de clasă muncitoare, sunt consumate preponderent de o elită burgheză. Ei au câștigat prima lor Palme d’Or pentru Rosetta din 1999 (care a culminat cu un adolescent care a tras un canistră de gaze într-un parc de remorci), iar al doilea pentru anul 2005, L’Enfant (controlul bunăstării, adoptarea pieței negre). Criticii îi resping pe aceștia ca fiind „frații frați”, furnizorii de hrănire social-realist pentru circuitul festivalului, și pretind că munca lor este mai mult de admirat decât se bucurau în mod activ. Dar acum acest lucru se poate schimba. Two Days, One Night servește ca un bang al tobei, un apel la arme, complet cu un complot care joacă rolul unui thriller de transpirație a palmei și actorului câștigător al premiului Oscar, cea mai bună scenă centrală. Cine are nevoie de remake-ul obligatoriu de la Hollywood? Dulapurile au fost bifate și armele au fost împinse. În același timp, frații apar în pragul unui succes încrucișat.
Ar putea fi considerat compromisul turnarea lui Cotillard? Nu sunt sigur că o face; sau mai degrabă nu sunt convins că contează. Adevărat, Dardennes ar fi putut să aleagă să-și aducă adevărurile lor dure într-o navă mai puțin evidentă. Cu toate acestea, Cotillard nu este mai puțin decât superb în rol. E friabilă și tâmpită, murdară și convingătoare. Unul are sens, în mod crucial, al unei femei a cărei frumusețe a fost atât de împădurită de vagabond și de depresie încât a devenit în cel mai bun caz o irelevanță și, în cel mai rău caz, o amintire de fading.
„Nu există,” Sandra se plânge de sotul ei, în timp ce își pune părul într-o aripă și se îmbarcă în căutarea ei. Ea crede că colegii ei nu o pot vedea, dar în curând se dovedește că pot. Cu fiecare casă pe care o vizitează, își redescoperă focul, se reconectează la lume. Cui îi pasă, în cele din urmă, că șansele sunt stivuite împotriva ei și că este posibil să nu obțină voturile? Două zile, o noapte ne spune că lupta merită mereu, oricare ar fi rezultatul. Chiar dacă Sandra pierde, ea a câștigat deja.
Sandra is a young woman who has only one weekend to convince her colleagues they must give up their bonuses in order for her to keep her job — not an easy task in this economy.
TAG-uri: